دامنه‌های البرز بارانی می‌شود +جدول

کد خبر: 762089

طبق اعلام هواشناسی در روز جمعه باران؛ سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و تا حدی شمال شرق کشور را در برخواهد گرفت.

دامنه‌های البرز بارانی می‌شود +جدول

باشگاه خبرنگاران جوان: بر اساس تحلیل آخرین نقشه هواشناسی، بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، با توجه به تداوم پایداری و سکون نسبی جو، تا اواسط امروز همچنان شرایط جوی برای تدوام آلودگی در هوای شهرهای صنعتی و پر جمعیت شامل تهران، کرج، اصفهان، تبریز، ارومیه و اراک ادامه دارد.

از بعد از ظهر امروز یا گذر متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو و افزایش سرعت وزش باد، شرایط جوی برای کاهش غلظت آلاینده های جوی در این مناطق مهیا است.

شایان ذکر است سامانه بارشی که از روز گذشته از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور شده برای امروز در برخی مناطق غرب و شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

روز جمعه تا حدی بر میزان بارش افزوده شده و گسترده آن شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و تا حدی شمال شرق کشور را نیز در برخواهد گرفت.

روز شنبه بارش ها به صورت پراکنده در ارتفاعات البرز و بخشهایی از شمال شرق پیش بینی می شود؛ دریای خزر در این روز مواج پیش بینی می شود.

روز جمعه و شنبه وزش باد شدید جنوبی در استانهای گیلان و اردبیل پیش بینی می شود.

همچنین از اواخر وقت روز شنبه یک سامانه بارشی نسبتا فعال از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در روز یکشنبه به تدریج مناطق شمال غرب را در بر می گیرد و سبب افزایش ابر، بارش باران و وزش باد شدید در این مناطق می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها