زمان انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر

کد خبر: 763473

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در جمعه ۸ دی ماه گفت: کارت آزمون فردا ۵ دیماه منتشر می شود.

زمان انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر

خبرگزاری مهر: مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در جمعه ۸ دی ماه گفت: کارت آزمون فردا ۵ دیماه منتشر می شود.

دکتر حسین توکلی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) از فردا سه‌­شنبه ۵ دی ماه ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

وی افزود: داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

توکلی خاطرنشان کرد: در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد هستند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی یادآور شد: در زمان برگزاری آزمون یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه امتحانی در یک بسته نایلونی به داوطلب داده می شود که باید در مهلت تعیین شده به سئوالات پاسخ دهند. زمان تعیین شده برای پاسخ به سئوالات به شرح جدول مندرج در برگه راهنما و بر روی جلد بسته آزمون مشخص شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نمره منفی ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها