شرایط حضور فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان

کد خبر: 773796

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: در شرایط ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات، مدیران ستادی، اعم از معاونان وزیر، رؤسای مراکز، مشاوران وزیر و مدیران کل ستادی و معاونان آن‌ها و مدیران کل استان‌ها حق نامزد شدن در انتخابات را ندارند.

شرایط حضور فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان
خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: در شرایط ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات، مدیران ستادی، اعم از معاونان وزیر، رؤسای مراکز، مشاوران وزیر و مدیران کل ستادی و معاونان آن‌ها و مدیران کل استان‌ها حق نامزد شدن در انتخابات را ندارند.
شاپور محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در خصوص انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: در وزارت آموزش و پرورش تلاش این بوده است که مشارکت معلمان در امور صندوق ذخیره را افزایش دهیم تا نظارت و اعتماد فرهنگیان به آن افزایش یابد و برای رسیدن به این مهم راه‌های مختلفی پیشنهاد شد که یکی از این راه‌ها، ورود فرهنگیان در تصمیم‌گیری‌های مهم صندوق ذخیره است. وی افزود: روشی که وزیر آموزش و پرورش برای افزایش مشارکت مدنظر دارد، حضور ۲ نماینده در هیأت امنای صندوق ذخیره است و برای انتخاب این نمایندگان مقرر شد یک انتخابات دو مرحله‌ای در سطح استان و کشور برگزار شود و از این طریق اعضای صندوق، نمایندگان خود را در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب کنند. محمدزاده درباره شرایط ثبت‌نام کاندیدا‌ها گفت: در شرایط ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات، مدیران ستادی، اعم از معاونان وزیر، رؤسای مراکز، مشاوران وزیر و مدیران کل ستادی و معاونان آنها، مدیران کل استان‌ها و معاونان آن‌ها و رؤسا و معاونان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق حق نامزد شدن در انتخابات را ندارند. مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش اضافه کرد: فرهنگیان عضو صندوق با شرکت حداکثری در این انتخابات، نمایندگان شایسته خود را انتخاب کنند و موجب نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر صندوق ذخیره فرهگیان شوند تا زمینه بازگشت اطمینان فرهنگیان به عنوان مهمترین سرمایه صندوق را فراهم شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها