مدارس کدام استان‌ها در نوبت بعداز ظهر تعطیل شد؟

کد خبر: 777392

به دلیل استمرار سرما و بارش برف مدارس نوبت بعد از ظهر در تعدادی از شهرهای کشور تعطیل اعلام شد.بر اثر تداوم برودت شدید هوا مدارس نواحی هفت‌گانه مشهد و تبادکان در نوبت عصر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل هستند.

مدارس کدام استان‌ها در نوبت بعداز ظهر تعطیل شد؟
سرویس جامعه فردا: به دلیل استمرار سرما و بارش برف مدارس نوبت بعد از ظهر در تعدادی از شهر‌های کشور تعطیل اعلام شد.
مدارس استان همدان در نوبت بعدازظهر تعطیل شد مدارس استان همدان به علت برودت هوا در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه تعطیل اعلام شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس این استان در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه خبر داد. بر این اساس، به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمامی دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.
مدارس سری بعدازظهر اردبیل به دلیل برودت هوا تعطیل شد
مدارس سری بعدازظهر اردبیل در روز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه به دلیل برودت هوا و یخبندان تعطیل اعلام شد. به دلیل بارش برف سنگین و برودت هوا در اغلب شهرها، دانش آموزان اردبیلی از روز چهارشنبه هفته گذشته به مدرسه نمی‌روند. بارش برف و برودت هوا موجب شده آموزش‌وپرورش استان با صدور اطلاعیه‌های مکرر تعطیلی مدارس را اعلام کند که در پی تداوم شرایط جوی بار دیگر تعطیلی مدارس اعلام شد. بر اساس اطلاعیه صادره دوشنبه ٩ بهمن‌ماه در اردبیل و خلخال پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول، در نمین و هیر پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت بعدازظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است. اردبیلی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته سردترین شب سال را تجربه کردند و دمای هوای ۲۶ درجه زیر صفر در این استان به ثبت رسید.
مدارس نوبت بعدازظهر استان زنجان تعطیل است -مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: مدارس نوبت بعدازظهر استان زنجان، روز دوشنبه تعطیل است. صفی الله کرامتی افزود: باتوجه به برودت هوا و کاهش چشمگیر دما، مدارس استان زنجان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت بعدازظهر امروز (دوشنبه) تعطیل شد. وی ادامه داد: مدارس استان زنجان امروز (دوشنبه) در نوبت صبح در همه مقاطع تحصیلی تعطیل بود.
مدارس نوبت بعد از ظهر آذربایجان غربی تعطیل شد به دلیل استمرار سرما و بارش برف مدارس نوبت بعد از ظهر در تعدادی از شهر‌های آذربایجان غربی تعطیل اعلام شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس نوبت بعد از ظهر در تعدادی از شهر‌های استان خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می‌رساند به جهت برودت هوا و یخبندان بودن سطح معابر دوشنبه ۹ بهمن، وضعیت تعطیلی مدارس در برخی مناطق استان در نوبت بعد از ظهر به این شرح اعلام می‌شود. منطقه صومای برادوست، همه مقاطع تحصیلی منطقه سیلوانا، همه مقاطع تحصیلی شهرستان بوکان، مقطع ابتدائی شهری و روستائی مدارس مشهد در شیفت عصر تعطیل شد بر اثر تداوم برودت شدید هوا مدارس نواحی هفت‌گانه مشهد و تبادکان در نوبت عصر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل هستند. آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرده است که بر اثر تداوم برودت شدید هوا مدارس نواحی هفت‌گانه مشهد و تبادکان در نوبت عصر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل هستند. همچنین کدکن در تمامی مقاطع تحصیلی، نیشابور دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه، فریمان دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه، منطقه رضویه دوره ابتدایی، جلگه رخ دوره ابتدایی، قوچان و چناران تمامی مقاطع تحصیلی، گلبهار، تایباد و سرخس دوره ابتدایی، تربت جام دوره ابتدایی و متوسطه در شیفت عصر امروز تعطیل است. تعطیلی سایر مناطق و شهرستان‌ها به مرور تا دقایقی دیگر اطلاع‌رسانی می‌شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها