آواربرداری از ۳۶۰ واحد مسکونی در کوهبنان

کد خبر: 778594

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد عصر امروز در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده کوهبنان اظهار داشت: تاکنون ۹۹۷ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده کوهبنان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراجعه کرده وتشکیل پرونده داده‌اند.

آواربرداری از ۳۶۰ واحد مسکونی در کوهبنان
خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون ۳۶۰ واحد مسکونی آوار‌برداری شده و تا آخرین خانه‌ای که نیاز باشد آوار‌برداری شوند، ماشین‌آلات در مناطق زلزله‌زده کوهبنان به صورت رایگان کار آوار‌برداری را انجام می‌دهند. علی‌اکبر سلطانی‌نژاد عصر امروز در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده کوهبنان اظهار داشت: تاکنون ۹۹۷ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده کوهبنان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراجعه کرده وتشکیل پرونده داده‌اند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان ابراز داشت: در حال حاضر ۸ دستگاه لودر و ۱۶ کامیون در حال آوار‌برداری واحد‌های مسکونی شهری و روستایی واحد‌های آسیب‌دیده از زلزله شهرستان کوهبنان هستند.
سلطانی‌نژاد تاکید کرد: تاکنون ۳۶۰ واحد مسکونی آوار‌برداری شده و تا آخرین خانه‌ای که نیاز باشد آوار‌برداری شوند، ماشین‌آلات در مناطق زلزله‌زده کوهبنان مستقر می‌مانند و به صورت رایگان آوار‌برداری را انجام می‌دهند. مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: تاکنون با توجه به همکاری خوب بانک‌ها با مردم ۵۲۸ متقاضی با بانک قرارداد بسته‌اند، میزان وام در مناطق زلزله‌زده کوهبنان را دولت مصوب نموده و ۴۰ میلیون در شهر با ۶ میلیون کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون در روستا با ۵ میلیون کمک بلاعوض است که تاکنون ۳۰۰ اسکان موقت وارد شهرستان شده و توزیع کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه ۳۷۸ واحد توسط ماشین‌آلات بنیاد مسکن آوار‌برداری شده‌اند و کار با جدیت ادامه دارد، افزود: همه متقاضیان که واحد مسکونی آن‌ها در اثر زلزله خسارت دیده چه در ارزیابی‌ها کارشناسان احداثی نوع یک باشند و یا نوع ۲ از تسهیلات و کمک بلاعوض تامین شده بهره‌مند می‌شوند.
سلطانی‌نژاد ابراز داشت: تقاضای ما از مردم این است که همه کسانی که آوار‌برداری کرده‌اند و با بانک قرارداد بسته‌اند مراحل ساخت واحد خود را شروع کنند و نگران مسائل اصول فنی در سرما نباشند. وی یادآور شد: مهندسین عمران نظام مهندسی شهرستان در کنار مردم هستند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: تاکنون ۱۸ واحد پی کنی شده، ۴ فونداسیون ریخته شده، ۲ واحد اسکلت نصب شده و کار دیوارچینی نیز آغاز شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها