اولتیماتوم سازمان فنی و حرف‌ای به سامسونگ

کد خبر: 781584

در پی رفتار گستاخانه شرکت سامسونگ با ورزشکاران ملی‌پوش المپیکی ایران در کره جنوبی، بسیاری از مقامات کشورمان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار قطع همکاری با این شرکت در صورت عدم عذرخواهی مقامات آن شده‌اند.

اولتیماتوم سازمان فنی و حرف‌ای به سامسونگ
خبرگزاری فارس: معاون وزیر کار در واکنش به اقدام گستاخانه شرکت کره‌ای در برخورد با ملی‌پوشان المپیکی ایران گفت: اگر سامسونگ تا ساعت ۲۴ امشب عذرخواهی نکند، سازمان فنی و حرف‌ای کشور تمام همکاری خود با این شرکت را تعلیق می‌کند. در پی رفتار گستاخانه شرکت سامسونگ با ورزشکاران ملی‌پوش المپیکی ایران در کره جنوبی، بسیاری از مقامات کشورمان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار قطع همکاری با این شرکت در صورت عدم عذرخواهی مقامات آن شده‌اند.
براساس این گزارش، تیم ملی المپیکی ایران که برای بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ شرکت کرده بود، به دلیل آنچه که تحریم‌های سازمان ملل خوانده می‌شود، از دریافت خدمات اسپانسری محروم شد. در این باره سلیمان پاک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که با توجه به رفتار غیراخلاقی شرکت کره‌ای سامسونگ مبنی بر تحریم شرکت‌کنندگان ایرانی در بازی‌های المپیک، آیا همچنان قصد ادامه همکاری با این شرکت برای برگزاری المپیاد تکنسین‌های ایرانی دارید، پاسخ داد: اگر سامسونگ تا ساعت ۲۴ امشب عذرخواهی و جبران نکند، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور همه همکاری‌های خود با این شرکت را تعلیق خواهد کرد.
هر ساله المپیاد تکنسین‌های ایران با همکاری سامسونگ توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها