دستورویژه دادستان‎ درپی اقدام توهین‌آمیز سامسونگ

کد خبر: 781673

در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران کشورمان، دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.

دستورویژه دادستان‎ درپی اقدام توهین‌آمیز سامسونگ
دادستانی کل کشور:در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران کشورمان، دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.
دستور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری به شرح زیر است: جناب آقای حشمتی معاون محترم در حقوق عمومی سلام علیکم به دنبال اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ کره جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور در فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می‌دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران را احضار و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد. چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به نحو متناسب با اقدام اهانت آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام نمایند. در غیر این صورت شرکت سامسونگ به عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف. ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد ٢٠ و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند. گزارش اقدامات صورت گرفته فورا به اینجانب ارائه شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها