تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع شد

کد خبر: 796851

علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محور‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودرو‌ها در تمامی محور‌های مازندران به‌صورت نیمه‌سنگین بوده که در محور‌های خروجی از حجم بیشتری برخوردار است.

تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع شد
خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۹ از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است. علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محور‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودرو‌ها در تمامی محور‌های مازندران به‌صورت نیمه‌سنگین بوده که در محور‌های خروجی از حجم بیشتری برخوردار است.
وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها امروز از محور هراز، گفت: تردد تمامی تریلر‌ها امروز از محور سوادکوه نیز ممنوع اعلام شده است. رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع شد، افزود: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است. قدمی با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، گفت: رانندگان برای سفر نوروزی خود مدیریت سفر داشته باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها