مدیر پیام رسان ایرانی: دوست نداریم تلگرام فیلتر شود

کد خبر: 806012

طرفدار فیلتر شدن تلگرام برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی نیستیم.

مدیر پیام رسان ایرانی: دوست نداریم تلگرام فیلتر شود
سرویس اجتماعی فردا: مدیر اجرایی پیام‌رسان «بیسفون‌پلاس» گفتگویی با فرهیختگان داشته است که گزیده آن در ادامه خواهد آمد: - من به‌عنوان نماینده بیسفون تا به حال مراجعه‌ای از طریق نهاد‌های امنیتی نداشته‌ام.
- در سال ۹۴ همزمان با انتخابات مجلس یک حمله گسترده به ما شد که سعی کردیم دفع کنیم که این اتفاق هر چند وقت یک‌بار می‌افتد. - پیش‌بینی می‌کنیم به ۲۰۰ میلیون کاربر نمی‌توانیم برسیم، به‌دلیل اینکه نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد است. در حال حاضر تا ۱۰ میلیون کاربر را پشتیبانی می‌کنیم و فکر می‌کنم در آینده ۱۵ تا ۲۰ میلیون کاربر را تست و پشتیبانی می‌کنیم. - ما به‌عنوان بیسفون تمایل داریم در حضور رقیب قدرتمندی مانند تلگرام بتوانیم کاربر بگیریم. به همین دلیل طرفدار فیلتر تلگرام برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی نیستیم. شما می‌توانید به چت‌ها دسترسی داشته باشید؟
چت‌هایی که نگهداری می‌کنیم، چت‌هایی است که ما به‌صورت باینری نگهداری می‌کنیم. به‌دست آوردنش خیلی زمان‌بر و مشکل است. امکان حذف پیام‌ها در «بیسفون» هم وجود دارد؟
در گروه‌ها بله و به‌زودی در چت‌های شخصی هم این امکان اضافه می‌شود. در کل نمی‌خواستیم در زمینه پاک کردن پیام‌ها سرویس بدهیم؛ چرا‌که وایبر و واتساپ هم این سرویس را نداشته‌اند و این سرویس را تلگرام اضافه کرده است. البته بعضی‌ها به این سرویس در تلگرام انتقاد دارند. به این دلیل که من و شما صحبت می‌کنیم و وقتی پیام‌ها را ویرایش یا پاک می‌کنیم به طریقی مسئولیت حرفی را که می‌زنیم برعهده نمی‌گیریم؛ اما در کانال‌ها که تعدادشان هم بالا‌ست، این سرویس وجود دارد؛ چرا که ممکن است مطلبی را اشتباه بزنند و بخواهند ویرایش کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها