گلایه ناشران درمورد اجاره چادر‌های نمایشگاه کتاب +جدول

کد خبر: 807085

ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب این روز‌ها وجوه غرفه‌ها را با توجه به متراژ پرداخت می‌کنند، اما طی مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه قیمت‌متراژ‌ها با توجه به حضور ناشران در فضای مسقف و غیر مسقف باید متفاوت محاسبه شود، اما این تفاوت هنوز لحاظ نشده است.

گلایه ناشران درمورد اجاره چادر‌های نمایشگاه کتاب +جدول
خبرگزاری فارس: ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب این روز‌ها وجوه غرفه‌ها را با توجه به متراژ پرداخت می‌کنند، اما طی مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه قیمت‌متراژ‌ها با توجه به حضور ناشران در فضای مسقف و غیر مسقف باید متفاوت محاسبه شود، اما این تفاوت هنوز لحاظ نشده است. حدود دوماه پیش بود که شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب طی مصوبه‌ای اعلام کرد که هزینه دریافتی غرفه برای ناشران حاضر در فضای مسقف افزایش خواهد داشت، ولی ناشرانی که در فضای غیر مسقف مستقر می‌شوند این افزایش هزینه را نخواهند داشت. سوالی که اکنون مطرح می‌شود این است که چرا هزینه دریافتی غرفه ناشران دانشگاهی و کودک چادرنشین برخلاف مصوبه شورای سیاستگذاری همانند سالن‌های مسقف محاسبه می‌شود؟
جدول زیر نشان می‌دهد میزان این اجاره‌ها به چه شکل متغیر بوده است.
بر طبق آئین نامه ناشران مستقر در چادر‌ها نباید مشمول پرداخت این افزایش شوند از این رو مسئولان برگزار کننده نمایشگاه باید فکری برای این مسئله داشته باشند. سایت ثبت نام برای دریافت وجوه ناشران باید در اعمال هزینه‌ها، فضای مسقف را از سازه‌های موقت (چادرها) تفکیک کند. این مسئله اکنون گلایه ناشران در فضای غیر مسقف را در بردارد، زیرا این تفاوت در عدم افزایش در پرداخت برای این گروه هنوز اعمال نشده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها