رکورد خوردن ۱۲۵ کاپ کیک در ۹ دقیقه! +عکس

کد خبر: 809653

شخصی با نام Glutton Matt Stonie توانسته با خوردن ۱۲۵ کاپ کیک در ۸ دقیقه و ۵۵.۱۵ ثانیه رکورد عجیبی در خورن کیک را به ثبت برساند.

رکورد خوردن ۱۲۵ کاپ کیک در ۹ دقیقه! +عکس
نمناک: شخصی با نام Glutton Matt Stonie توانسته با خوردن ۱۲۵ کاپ کیک در ۸ دقیقه و ۵۵.۱۵ ثانیه رکورد عجیبی در خورن کیک را به ثبت برساند. در مسابقه ایی که اخیرا صورت گرفت، تعدادی شرکت کننده برای ثبت رکورد خوردن تعداد زیادی کاپ کیک شرکت کردند که یکی از این شرکت کنندگان با خوردن مقدار زیادی کیک در چند دقیقه توانست موفق به شکست حریفان خود شد.
Glutton Matt Stonie شخصی بود که توانست ۱۲۵ عدد کاپ کیک را تنها نزدیک به ۹ دقیقه خورد و توانست رکورد خود را ثبت کند. او همچنین قهرمان سابق خوردن هات داگ که توانست رتبه سوم را کسب کند، می‌باشد که توانست با مصرف بیش از ۱۲۰۰۰ کالری در ۸ دقیقه و ۵۵.۱۵ ثانیه به این مقام برسد این مسابقات توسط Major League Eating برگزار شده بود.
مسابقه خوردن کاپ کیک به گونه ایی بود که او در ۲ دقیقه اول ۵۰ عدد را خورده بود و این کشمکش در او از اینجا آغاز شد. او در مصاحبه اش با رسانه‌ها گفت: " من در گردباد شکر گیر افتاده ام " در ادامه از زبان خودش گفت که در مسابقات و چالش‌های شیرین دیگر نیز شرکت داشته است و توانسته مقام کسب کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها