استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان چند نمره منفی دارد؟

کد خبر: 816363

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: استفاده از تلفن همراه حین رانندگی یک میلیون ریال جریمه برای فرد خاطی در پی دارد و در سرعت بالای ۶۰ کیلومتر برای رانندگان خودرو‌های عمومی ۵ نمره منفی و برای رانندگان خودرو‌های شخصی ۳ نمره منفی خواهد داشت.

استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان چند نمره منفی دارد؟

خبرگزاری میزان معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: استفاده از تلفن همراه حین رانندگی یک میلیون ریال جریمه برای فرد خاطی در پی دارد و در سرعت بالای ۶۰ کیلومتر برای رانندگان خودرو‌های عمومی ۵ نمره منفی و برای رانندگان خودرو‌های شخصی ۳ نمره منفی خواهد داشت. سرهنگ مسعود جبارزاده معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: متأسفانه در هفته پایانی اردیبهشت ماه شاهد افزایش تخلف استفاده از تلفن همراه حین رانندگی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده‌ایم و برخورد با این تخلف افزایشی سه برابری داشته است.

جبارزاده همچنین توصیه کرد: از آنجایی که استفاده از تلفن همراه حین رانندگی نقش بسزایی در بر هم خوردن تمرکز رانندگان داشته و طبیعتا احتمال تصادف را افزایش می‌دهد؛ توصیه می‌گردد رانندگان محترم حین رانندگی به هیچ وجه از تلفن همراه استفاده نکنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین یادآور شد: ارتکاب این تخلف یک میلیون ریال جریمه برای فرد خاطی در پی دارد و در سرعت بالای ۶۰ کیلومتر برای رانندگان خودرو‌های عمومی ۵ نمره منفی و برای رانندگان خودرو‌های شخصی ۳ نمره منفی خواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها