آخریمن آمار انتقال مصدومان از طریق اورژانس هوایی

کد خبر: 819692

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به انتقال بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ مصدوم و بیمار از طریق اورژانس هوایی گفت: علاوه بر ۶ بالگردی که امروز به ناوگان اورژانس افزوده شد تا دو هفته آینده ۶ فروند دیگر نیز در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد.

آخریمن آمار انتقال مصدومان از طریق اورژانس هوایی

خبرگزاری فارس: پیرحسین کولیوند در مراسم رونمایی از ۶ بالگرد پیشرفته اورژانس اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی جابجا و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی افزود: پیش از این اورژانس ۳۴ بالگرد داشت که امروز ۶ مورد دیگر به آن اضافه شد و طی دو هفته آینده ۶ فروند دیگر جهت خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان و بیماران به بهره‌برداری می‌رسد و این افزایش روزبه‌روز ادامه خواهد داشت تا به استاندارد اصلی برسیم.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه از تعداد مصدومان جابجاشده توسط بالگرد ۶۵ درصد آن‌ها مستقیم جهت عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شده‌اند، گفت: یک ریال بابت این اقدام از جیب بیمار پرداخت نمی‌شود و هزینه‌ای برای مردم ندارد.

کولیوند خاطرنشان کرد: ۲۴۰۰ آمبولانس در اوراژنس زمینی قبلاً به بیمارستان‌ها اضافه شده، ۴۰۰ مورد دیگر نیز خریداری و قرارداد ۲۰۰۰ آمبولانس در حال انجام بوده و به ناوگان اورژانس افزوده می‌شود. ش وی در مورد به کارگیری موتورلانس‌های اورژانس گفت: بهره مندی از این موتور‌ها در کمک به حادثه‌دیدگان به ویژه در شهر‌های پرترافیک بسیار موثر بوده و ۵۰۰ مورد دیگر به ناوگان اورژانس افزوده می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها