افتتاح اولین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س)

کد خبر: 820327

همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اولین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س) با حضور فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ و مدیران ارشد شهرداری تهران افتتاح می‌شود.

افتتاح اولین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س)

خبرگزاری میزان: همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اولین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س) با حضور فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ و مدیران ارشد شهرداری تهران افتتاح می‌شود.

سعید خال از افتتاح اولین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: سازمان بهشت زهرا (س) حدود ۴۷ سال است که تأسیس شده و همه ساله میلیون‌ها نفر از شهروندان عزیزمان به این مکان مقدس تشریف می‌آورند و افتتاح این مرکز که برای اولین بار صورت می‌پذیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: در جهت رفاه حال شهروندان، سهولت تردد و کاهش بار ترافیکی بسیار مؤثر و به عنوان ابزار مهمی در خصوص تسهیل تردد شهروندان در اختیار فرماندهان پلیس راهور و شهرداری تهران خواهد بود.

بر اساس این گزارش، از این پس این قابلیت وجود خواهد داشت که فرماندهان راهور، تمامی سطح شهر تهران و تمامی مسیر‌ها و مبادی ورودی به بهشت زهرا (س) را کنترل نمایند و این طرح که به صورت آزمایشی در شب جمعه آخر سال انجام شده بود بسیار موجب رضایت شهروندان و تردد و سهولت دسترسی آنان شده بود به صورت دائمی در بهشت زهرا (س) افتتاح خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها