ترافیک سنگین در تونل شماره ۵ کرج- چالوس

کد خبر: 821610

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: به دلیل وقوع یک فقره تصادف خسارتی در محدوده سد کرج تا تونل شماره ۵ در محور کرج- چالوس، ترافیک در داخل تونل سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در تونل شماره ۵ کرج- چالوس

خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین- کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و همچنین آزادراه کرج- تهران محدوده پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به وضعیت محور کرج- چالوس پرداخت و تصریح کرد: در محدوده سد کرج تا تونل شماره ۵ به دلیل وقوع یک فقره تصادف خسارتی، ترافیک در داخل تونل سنگین است؛ ماموران پلیس راه برای و مدیریت تسهیل در تردد در محل حضور دارند.

وی به مه‌گرفتگی محدوده سوادکوه در محور فیرزوکوه پرداخت و گفت: سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی، محور‌های اولنگ- شاهرود، دیزین- شمشک، دره‌شهر- پلدختر، شوش- فتح‌المبین، کمربندی آذرشهر به پل غله‌زار، خلخال - اسالم و پونل - خلخال را از جمله محور‌های مسدود کشور تا اطلاع ثانوی عنوان کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها