یک عامل انتحاری در سراوان به هلاکت رسید

کد خبر: 822284

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی در شهرستان سراوان به هلاکت رسید.

یک عامل انتحاری در سراوان به هلاکت رسید

باشگاه خبرنگاران: فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی در شهرستان سراوان به هلاکت رسید.

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.

سردار قنبری افزود:تیم‌های تکاوری پلیس در جوار منطقه عمومی مرز سراوان با عوامل گروهک تروریستی ضد انقلاب درگیر و در این عملیات عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در صحنه این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین، چند عدد تله انفجاری و جلیقه انتحاری و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به نیرو‌های خودی در این عملیات نرسیده است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با گروه‌های تروریستی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیاندازند به شدت و قاطعیت برخورد، و اجازه هیچ گونه جولانی را به آنان نخواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها