ماجرای سرقت نوزاد ۲ روزه در همدان چه بود؟

کد خبر: 823491

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق نوزاد دو روزه در کمتر از ۲۴ ساعت در این استان خبر داد.

ماجرای سرقت نوزاد ۲ روزه در همدان چه بود؟

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق نوزاد دو روزه در کمتر از ۲۴ ساعت در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی گزارش سرقت نوزاد پسر دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام اقدامات اولیه و حضور ماموران در بیمارستان و بررسی دوربین درب پشت بیمارستان مشخص شد مردی با در دست داشتن قنداقه یک طفل از آن درب خارج و سوار بر یک دستگاه خودرو سواری تاکسی پراید شده و بعد از حدود ۵ دقیقه خانمی از درب بیمارستان خارج و پس از سوار شدن در تاکسی محل را ترک می‌کند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: طی تعامل صورت گرفته با واحد تاکسیرانی یکی از رانندگان در این خصوص شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته راننده تاکسی در اظهاراتش گفت: در مقابل بیمارستان فاطمیه برای مسافرکشی توقف کرده بودم، خانمی که خود را ساکن یکی از مناطق شهر همدان معرفی می‌کرد به من مراجعه و بیان داشت فرزندم در بیمارستان است و از درب پشت بیا تا ما را به منزل برسانی.

سردار کامرانی صالح عنوان کرد: راننده در ادامه اظهاراتش گفت: من در کوچه پشت بیمارستان منتظر آمدن وی شده و پس از پارک کردن خودرو به محوطه بیمارستان رفتم و آن خانم بچه را به من داد و بعد از حدود ۵ دقیقه آمد و سوار خودرو شده و او را به منزلش رساندم.

وی اظهار داشت: منزلی که احتمال می‌رفت طفل ربوده شده در آنجا باشد شناسایی و در بازرسی از آن طفل مورد نظر مشاهده و به همراه متهمه برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس استان همدان عنوان کرد: طی تحقیقات فنی و بازجویی‌های صورت گرفته متهمه در اظهاراتش گفت: حدود ۱۰ سال است که ازدواج کرده ام و به دلایل پزشکی نمی‌توانم بچه دار شوم و به همین دلیل تصمیم به ربودن یک طفل پسر از بیمارستان گرفتم.

سردار کامرانی صالح افزود: متهمه ادامه داد با توجه به اینکه من به علت نازایی مدتی در بیمارستان مذکور یستری بودم و کارکنان زن بیمارستان من را می‌شناختند پس از شناسایی سوژه خود و به دست آوردن مشخصات مادر طفل با برنامه قبلی وارد بیمارستان شده و به اتاقی که مادر و طفل در آن استراحت می‌کردند وارد شده و به مادر طفل گفتم فرزندت دارای ناراحتی بینایی است که باید توسط پزششک متخصص معاینه و درمان شود و با این ترفند طفل را از وی گرفته و از بیمارستان خارج شدم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طفل پس از اخذ نظریه سلامتی و معاینه توسط پزشک و با حضور ماموران حراست بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی به مادرش تحویل و متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتنی است؛ پنج شنبه گذشته یک نوزاد دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان ربوده شده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها