زمان‌های یکطرفه شدن محور کرج-چالوس

کد خبر: 824129

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور البرز زمان‌های یکطرفه شدن محور کرج-چالوس در تعطیلات نیمه خرداد را اعلام کرد.

زمان‌های یکطرفه شدن محور کرج-چالوس

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور البرز زمان‌های یکطرفه شدن محور کرج-چالوس در تعطیلات نیمه خرداد را اعلام کرد.

سروان علی بابازاده با اشاره به وضعیت محور‌های مواصلاتی استان البرز با توجه به نزدیکی تعطیلات چند روزه اظهار داشت: با توجه به تعطیلات آخر هفته و ترافیک سنگین در محورها، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه سیزدهم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز دوشنبه چهاردهم خردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه هجدهم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود و جاده از سمت چالوس به کرج یکطرفه است.

سروان بابازاده اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خردادماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

وی با اشاره به نزدیکی مراسم رحلت بنیانگدار انقلاب اسلامی، گفت: برای تسهیل در بازگشت زائران حرم امام (ره) به سمت کرج، پس از پایان مراسم از ساعت ۱۹ روز دوشنبه چهاردهم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان البرز تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه نوزدهم خردادماه از محور کرج به چالوس و بلعکس را ممنوع اعلام کرد و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس نیز ممنوع است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها