سردار رحیمی: امنیت راهپیمایی روزقدس بی نظیر بود

کد خبر: 825613

راهپیمایی بزرگ روز قدس در تهران با امنیت کامل و شعار علیه استکبار، زور و کودک کشی در جریان است.

سردار رحیمی: امنیت راهپیمایی روزقدس بی نظیر بود

خبرگزاری مهر: راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ امروز با حضور گسترده مردم روزه دار ایران در ۹۰۰ شهر کشور آغاز شد.

در خیابان‌های مرکزی تهران نیز شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به گوش می‌رسد و جمعیتی که به سمت میدان آزادی در حرکت هستند، خواستار نابودی رژیم صهیونیستی اند.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به راهپیمایی پرشور امروز گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مبادی نُه‌گانه تعیین شده به‌سوی میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد.

وی با اشاره به محدودیت‌ها در رابطه با تردد و توقف وسایل تقلیه گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در معابر محدوده برگزاری راهپیمایی ممنوع بوده که در ضلع شمالی محدوده طول بلوار کشاورز از میدان، ولی عصر (عج) تا خیابان کارگر، همچنین در ضلع شرقی محدوده خیابان، ولی عصر (عج) حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان، ولی عصر (عج) و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب ممنوع است.

امنیت بی نظیری را در راهپیمایی روز قدس شاهد بودیم

رئیس پلیس پایتخت تهران نیز در حاشیه راهپیمایی امروز گفت: امنیت بی نظیری را در راهپیمایی روز قدس شاهد بودیم.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت تهران عنوان کرد: نیرو‌های پلیس امروز به صورت تمام قدر در راهپیمایی حضور دارند. نیرو‌های ما یک هفته است برای برقراری امنیت شب‌های قدر و امنیت این راهپیمایی بزرگ استراحت نداشتند و در آماده باش بودند.

وی افزود: برای راهپیمایی عظیم روز قدس هم نیرو‌های پلیس از نیمه شب دیشب در آماده باش بودند و فعالیت خود را آغاز کرده اند. ما مباهات می‌کنیم که خادم و نوکر مردم هستیم و این سختی‌ها را به جان می‌خریم.

سردار رحیمی اضافه کرد: جدا از وظیفه‌ای که به عنوان پلیس برای برقراری امنیت برعهده ماست، حضور گسترده و صد در صدی در این راهپیمایی را هم لحظه به لحظه عبادت می‌دانیم، چون با زبان روزه در برابر استکبار، زور گویی و کسانی که کودک کشی می‌کنند و کودکان مظلوم فلسطین، یمن و دیگر ملت‌های مظلوم را می‌کشند، فریاد می‌زنیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: این فریاد ما مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر تجاوز و کودک کشی است، لذا بر همه واجب است که در این حرکت انسانی حضور یابند.

سردار رحیمی اضافه کرد: عده‌ای از مردم دنیا هفت دهه است در یک گوشه دنیا تحت فشار و ظلم قرار گرفته اند و یک زندگی آرام و عادی ندارند. ما باید بیاییم و برمبنای وظیفه انسانی فریاد بزنیم و مقابل این ظلم و زور باستیم. این جدا از وضعیت حفظ امنیت ماست.

وی با اشاره به امنیت راهپیمایی نیز گفت: الحمدلله ما امروز بهترین امنیت را داشتیم و امنیت بی نظیری بر راهپیمایی امروز حاکم بود.

سردار رحیمی در خاتمه گفت: انشاءالله با همبستگی، انسجام، وحدت و هم دلی و حضور گسترده و یکپارچه در این گونه مراسم دشمن هیچ گاه نمی‌تواند بر ما غلبه کند و قطعا پیروزی با ملتی است که صبور باشند و مقاومت و استقامت کنند در برابر دشمنی که باورش شده هر کجا دلش می‌خواهد تجاوز کند، به حقوق مردم تعدی کند، فرزندکشی کند، لذا اگر ملت‌های مسلمان با تمسک به آموزه‌های دینی در این مراسم حضور پیدا کنند، فتح و پیروزی به مصداق کلام رهبر عزیزمان با ماست.

حضور ۲۲۰ گشت انتظامی خودرویی و ۳۰۰ گشت موتوری

سردار مصدق فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت نیز در حاشیه راهپیمایی گسترده روز قدس گفت: ما امروز شاهد امنیت بسیار چشمگیری در راهپیمایی روز قدس بودیم.

وی اضافه کرد: در راستای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس ۲۲۰ گشت انتظامی خودرویی و ۳۰۰ گشت موتورسیکلت در طول مسیر‌های راهپیمایی مستقر هستند و ما هیچ مورد خاصی را مشاهده نکردیم.

سرهنگ ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت نیز گفت: ما از صبح امروز حضور فعال نیرو‌های پلیس پیشگیری را در مسیر‌های ده گانه راهپیمایی داشتیم.

وی تاکید کرد: نیرو‌ها در قالب گشت‌های سواره، پیاده و موتوری در مسیر‌های تعیین شده و محیط پیرامونی گشت زنی و استقرار دارند، مردم به هنگام مشاهده موارد مشکوک موضوع را به اولین نیروی پلیس یا ۱۱۰ اطلاع دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها