عامل تیراندازی در شهرستان بروجرد دستگیر شد

کد خبر: 835866

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: شخصی که روز گذشته در شهر بروجرد مبادرت به تیراندازی، قدرت‌نمایی با سلاح گرم کرده بود، دستگیر شد.

عامل تیراندازی در شهرستان بروجرد دستگیر شد

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ مهدی پور غلامحسین امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت منطقه‌ای به منظور به کارگیری توان و امکانات نیروی انتظامی در حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان بروجرد اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح مقادیر زیادی مواد مخدر و ادوات جرم کشف وضبط شد افزود: در این طرح امنیتی ۱۲ محله را که از قبل شناسایی و تعین شده بود مورد پاکسازی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در این طرح ارتقاء امنیت ۴۲ بازرسی منزل داشتیم که در این منازل اقداماتی برای ارتکاب به جرم در بحث خرده فروشی مواد مخدر، دستگیری سارقان سابقه دار و دستگیری افرادی که مبادرت به تیراندازی داشتند ومتواری شده بودند، انجام شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه نیرو‌های همیشه در صحنه وجان برکف ما توانستند در این اقدام به موقع و سازنده که منجر به کشف شده بود، ۵ واحد صنفی سفره خانه را به دلیل تخلفات و عرضه قلیان پلمپ کنند.

پورغلامحسین گفت: نیرو‌های انتظامی این شهرستان تعداد ۷۵ جام قلیان را که در این ۵ واحد صنفی بود کشف کنند و همچنین تعدادی از ادوات و آلات قمار را که در این سفره خانه و اماکن مورد استفاده قرار می‌گرفت کشف وضبط و افرادی را که در این زمینه دستگیر شده بودند به مراجع قضایی تحویل داده شوند.

وی تصریح کرد: در این طرح امنیتی تعداد ۶۶۷۰ عدد انواع قرض غیر مجاز از ۷ باب عطاری به دست آمد، همچنین جمع آوری ۵ جعبه آلات قمار و تذکر لسانی به ۷۳ نفر را در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها را داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد اظهارداشت: در این برنامه نیرو‌های ما تعدادی ماهواره و LMB و ۲ ریسور، ۶۸۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق، یک دستگاه موتر سیکلت سرقتی و ۱۲۹ گرم تریاک، ۹ گرم سوخته تریاک، ۶۰ سانت شیشه، ۱۶ گرم شیره تریاک، مقداری هروئین و ۲ گرم هشیش را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در طرح ارتقا امنیت نیرو‌های انتظامی این شهرستان توانستند ۴۵ تیغه چاقو، ۱۵ تیغه قمه، ۱۱ عدد چوب دستی که برای نزاع‌های دسته جمعی استفاده می‌شود و یک قبضه سلاح دولول شکاری کشف وتوقیف کنند.

پورغلامحسین عنوان کرد:توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ اتومبیل متخلف و مزاحم و تعداد ۵۰۰۰ شیشه آبمیوه خارجی قاچاق از دیگر کشفیاتی بود که در این شهرستان انجام شد.

وی تاکید کرد: در طرحی که روز گذشته در سطح شهر صورت گرفت شخصی که مبادرت به تیراندازی وقدرت نمایی با سلاح گرم و مجروح کردن چند نفر در حوزه کلانتری ۱۲ بود دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد هدف از اجرای این طرح را ارتقاءامنیت و آرامش در سطح شهرستان دانست و گفت: امیدواریم این طرح‌ها ادامه پیدا کنند. با مجرمان ومتخلفان هیچگونه مماشاتی نداریم وبرخورد قانونی انجام خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها