آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی زیر ذره‌بین پلیس

کد خبر: 837880

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: پلیس آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و اماکن آسیب‌پذیر را تحت رصد خود داشته و با هر نوع تبلیغ مصرف مواد مخدر به بهانه لاغری، کاهش وزن و تناسب اندام، برخورد و اقدام لازم را انجام

آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی زیر ذره‌بین پلیس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: پلیس آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و اماکن آسیب‌پذیر را تحت رصد خود داشته و با هر نوع تبلیغ مصرف مواد مخدر به بهانه لاغری، کاهش وزن و تناسب اندام، برخورد و اقدام لازم را انجام

سردار محمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر بر آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی اظهار داشت: بر اساس وظایفی که پلیس جمهوری اسلامی دارد، موظف هستیم آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و بقیه اماکن آسیب‌پذیر را تحت کنترل و رصد قرار دهیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: در این راستا و بر اساس ظرفیت پلیس امینت و پلیس اماکن، کار کنترل و رصد این مراکز خاص در دستورکار بوده و است؛ همچنین منابع خبری خاص نیز در این خصوص پلیس را همراهی می‌کنند.

وی اعلام کرد: در برخی مراکز مواردی در خصوص تبلیغ مصرف مواد مخدر به بهانه لاغری، تناسب اندام و کاهش وزن شناسایی و گزارش شده که برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفته است.

زاهدیان در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه آمار فراوانی این دسته از فعالیت‌های غیرمجاز در کدام شهر‌ها گزارش شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر این موارد در کلانشهر‌ها به وقوع می‌پیوندد.

وی درباره میزان رشد این دسته از تخلفات گفت: با توجه به رصد و نظارت مستمری که اعمال شده، این دست از تخلفات افزایشی نداشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها