ترافیک صبحگاهی تهران امروز زودتر آغاز شد

کد خبر: 841139

جانشنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به تغییر ساعات کاری اداره‌ها ترافیک صبحگاهی امروز تهران زودتر آغاز شد و اوج بار ترافیک صبحگاهی از ساعت ۶ تا ۶:۳۰ بوده است.

ترافیک صبحگاهی تهران امروز زودتر آغاز شد

خبرگزاری ایسنا: جانشنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به تغییر ساعات کاری اداره‌ها ترافیک صبحگاهی امروز تهران زودتر آغاز شد و اوج بار ترافیک صبحگاهی از ساعت ۶ تا ۶:۳۰ بوده است.

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران، در مورد وضعیت ترافیکی تهران در نخستین روز تغییر ساعات ادارات تهران، اظهار کرد: با توجه به این تغییر بار ترافیکی صبحگاهی زودتر آغاز شده و بعضی از معابر که ترافیک صبحگاهی آن‌ها از ساعت ۷ یا ۸ شروع می‌شد، امروز زودتر از این ساعت بار ترافیکی را تجربه کردند. همچنین بار ترافیکی ورود به شهر تهران زودتر آغاز شده و بدون مشکل در حال جذب شدن است. ضمن اینکه اوج بار ترافیکی صبحگاهی نیز از ساعت ۶ تا ۶:۳۰ بوده است.

وی همچنین توصیه کرد: با توجه به تغییر ایجاد شده در ساعت کاری ادارات تهران، رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. خصوصاً با توجه به اینکه در معابر داخلی عابرین پیاده در حال تردد هستند، لازم است رانندگان سرعت مطمئنه و توجه به جلو را مد نظر داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت ۵:۳۰ صبح در سطح معابر مستقر بوده‌اند. همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای بار ترافیکی خروج در زمان تعطیلی ادارات انجام شده تا در ساعات میانی روز مشکلی ایجاد نشود. به علاوه پیش‌بینی‌های لازم ترافیکی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی صورت گرفته و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها