تصادف در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان

کد خبر: 842344

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: ۱۸ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

تصادف در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان

خبرگزاری مهر: سید جلال ملکی تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعد از اتوبان حکیم خبر داد و افزود: این حادثه در ساعت ۲۰:۲۴ امشب به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله ۲ ایستگاه از ۲ مسیر متفاوت به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد، که یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه مینی بوس شخصی که ۱۸ الی ۱۹ نفر مسافر داشت، برخورد کرده بودند، که در اثر این حادثه مینی بوس از مسیر خود خارج و با گاردریل‌های اطراف اتوبان برخورد کرده و به بغل واژگون شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: پیش از رسیدن آتش نشان‌ها تعداد زیادی از مسافران با کمک مردم از داخل مینی بوس خارج شده بودند و بقیه افراد نیز توسط آتش نشانان از خودرو خارج شدند و ۱۸ نفر در این حادثه دارای مصدومیت‌های کم و زیاد شدند، که از این تعداد ۴ نفر آقا، ۶ نفر کودک بین ۵ الی ۶ سال و ۸ نفر هم خانم بودند.

ملکی ادامه داد: مصدومیت این افراد در نقاط مختلف بدن بود، که توسط آتش نشانان به محل امنی منتقل شدند.

وی گفت: حاشیه جاده ترافیک سنگینی ایجاد شده بود، عوامل راهور نیز در محل حاضر هستند و آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر مصدومان به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها