جزئیات همکاری وزارت نیرو با کمیته امداد امام خمینی (ره)

کد خبر: 846057

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای همکاری با کمیته امداد، گفت: ایجاد مرکز نیکوکاری، اختصاص مبلغی از حقوق کارکنان این وزارتخانه برای ایتام، مشارکت در طرح‌های اشتغال زایی و گسترش پنل‌های خورشیدی از جمله اقداماتی است که می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم.

جزئیات همکاری وزارت نیرو با کمیته امداد امام خمینی (ره)

خبرگزاری فارس: داود طارمی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزرات نیرو در دیدار با محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران درباره راه‌های افزایش تعامل و همکاری دو جانبه گفتگو کردند.

وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند به عنوان حامیان و مروجان مصرف بهینه آب و برق معرفی شوند، گفت: با آموزش‌های لازم این امر امکان پذیر است.

طارمی از آمادگی کامل وزارت نیرو برای تعامل با کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: کسانی که به وزارت نیرو کمک کنند تا به اهداف مورد نظر خود برسد، در مقابل خدماتی دریافت می‌کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو همچنین به دیگر برنامه‌های این وزارتخانه برای همکاری با کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد مرکز نیکوکاری، اختصاص مبلغی از حقوق کارکنان این وزارتخانه برای ایتام، مشارکت در طرح‌های اشتغال زایی و گسترش پنل‌های خورشیدی از جمله اقداماتی است که می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم.

وی با اشاره به پروژه شیرین سازی آب دریا، تاکید کرد: این پرو

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها