حبس سرنشینان پژو پس از تصادف با نیسان +تصاویر

کد خبر: 853558

دو سرنشین خودروی پژو پارس پس از تصادف شدید با خوردی نیسان پیکاپ داخل اتاقک خودرو محبوس شدند.

حبس سرنشینان پژو پس از تصادف با نیسان +تصاویر

باشگاه خبرنگاران پویا: ساعت ۰۱:۴۲ بامداد امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید حکیم به سمت غرب، روی پل بزرگراه شهید ستاری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۲ به محل حادثه اعزام شدند.

سید حبیب‌الله سجادی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی نیسان‌پیکاپ دوکابین به شدت با یکدیگر برخورد کرده و دو سرنشین مرد بیست و هشت و سی چهار ساله خودرو پژو پارس داخل اتاقک در هم‌پیچیده آن محبوس شده و قادر به خارج شدن نبودند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از قطع برق هر دو خودرو، قراردادن علائم هشداردهنده و ایمن‌سازی محل حادثه، از نشت بنزین خودرو جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از اتاق خودرو را برش دادند، با فضاسازی توانستند هر دو سرنشین مصدوم را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینه اولیه توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان منتقل شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها