عامل جنایت در ترمینال جنوب جنون دارد

کد خبر: 856480

کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی، عامل جنایت در ترمینال جنوب را مجنون دانست.

عامل جنایت در ترمینال جنوب جنون دارد

روزنامه ایران: ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه سه‌شنبه ۷ شهریور سال گذشته مأموران کلانتری ۲۰۸ در جریان درگیری خونین در تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب قرار گرفتند.

با حضور در محل حادثه مشخص شد جوان ۳۲ ساله‌ای با چاقو چند کارمند تعاونی ۱۳ ترمینال را مجروح کرده و یکی از آن‌ها را به کام مرگ کشانده است. پسر جوان در همان صحنه حادثه دستگیر شد و در رابطه با قتل گفت: ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۷ شهریور برای خرید بلیت اتوبوس به تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب رفتم، اما کارمندان آنجا با من رفتار خوبی نداشتند. خواستم بلیتم را به خاطر تأخیر برگردانم، اما آن‌ها طفره رفتند و مرا اذیت کردند. عصبانی بودم و با مترو به خانه رفتم و بعد از برداشتن چاقو دوباره برگشتم و کارمندان ترمینال و کسانی که مرا اذیت کرده بودند را با چاقو زدم.

این در حالی بود که تحقیقات صورت گرفته توسط بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران نشان می‌داد که شیفت کار عوض شده بود و مقتول و مصدومان این حادثه کارمندان شیفت صبح نبودند.

به دستور بازپرس دشتبان متهم برای بررسی صحت روانی به کمیسیون پزشکی قانونی منتقل شد و با معاینات صورت گرفته کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی جنون پسر جوان را تأیید کردند. بدین ترتیب وی برای درمان به یکی از بیمارستان‌های روانی منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها