زن صیغه‌ای حمید را با لگد از خانه بیرون انداخت!

کد خبر: 859173

مرد ۵۵ ساله در حالی برای حمید، پسرش دنبال همسر می‌گشت که پسرش با یک زن صیغه کرده بود.

زن صیغه‌ای حمید را با لگد از خانه بیرون انداخت!

رکنا: مرد ۵۵ ساله در حالی برای حمید، پسرش دنبال همسر می‌گشت که پسرش با یک زن صیغه کرده بود.

امیر، ۵۵ ساله در مقابل بازپرس قرار گرفت و گفت: تنها پسرم به نام حمید را که ۲۳ سال دارد نزد خودم در مغازه قصابی به من کمک می‌کند. در همین روز‌ها بود که یکی از دوستان قدیمی ام به همراه دختری زیبا و محجبه وارد مغازه ام شد. از دیدن او خیلی خوشحال شده بودم چرا که انسانی شریف و بامعرفت بود. وقتی دخترش را به من معرفی کرد دیگر تأمل را جایز ندانستم و به نوعی دخترش را برای پسرم خواستگاری کردم.

وی ادامه داد: او اجازه خواست تا رفت و آمد بیشتری پس از سال‌ها دوری با هم داشته باشیم. هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که دوستم با چهره برافروخته و ناراحت وارد مغازه ام شد و پس از سرزنش‌های مکرر که هیچ وقت انتظارش را نداشتم گفت: مگر من چه بدی در حق تو کرده بودم که این گونه قصد داشتی با آبروی من بازی کنی؟ وقتی تعجب مرا دید ادامه داد: یعنی تو نمی‌دانستی که پسرت از یک سال قبل با زنی ۴۵ ساله ازدواج کرده است و با او زندگی می‌کند.

امیر بیان کرد: با شنیدن این حرف‌ها حیرت زده فقط به او نگاه می‌کردم و چیزی از سخنانش نمی‌فهمیدم. در همین حال دوست قدیمیم آدرس و شماره تلفن آن زن را روی میز کارم گذاشت و با دلخوری از مغازه بیرون رفت. لحظاتی بعد به همان آدرس رفتم. پسرم با زنی ازدواج کرده بود که دخترهایش دانشجو بودند. او وقتی فهمید من پدر همسرش هستم با تمسخر گفت: تا به حال چند بار پسرت را با لگد از خانه بیرون انداختم، اما نمی‌دانم از جان من چه می‌خواهد که برایم ایجاد مزاحمت می‌کند تا مدت عقد موقت را تمدید کنم حالا از این زن به اتهام فریب پسرم شکایت دارم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها