شوهر ۱۰۰ هزار تومانی مینا!

کد خبر: 860728

ساناز پس از جدایی از حسام در حالی با فرید ازدواج کرد که او یک زن صیغه‌ای دیگر نیز داشت.

شوهر ۱۰۰ هزار تومانی مینا!

رکنا: ساناز پس از جدایی از حسام در حالی با فرید ازدواج کرد که او یک زن صیغه‌ای دیگر نیز داشت.

ساناز، ۳۰ ساله در مقابل بازپرس پرونده گفت: ۱۹ سال داشتم که در دانشگاه با پسری به نام حسام آشنا شدم، من در آن دوران دختر بدحجابی بودم، اما حسام به مسائل مربوط به حجاب بسیار پایبند بود.

وی ادامه داد: چندی بعد با حسام ازدواج کردم، اما زندگی ما دوما چندانی نداشت، زیرا همین مساله حجاب سبب اختلاف‌های شدید میان من و حسام شد که منجر شد از یکدیگر جا شویم.

ساناز بیان کرد: چند سال بعد که مدرک تحصیلی ام را گرفتم در یک شرکت معتبر مشغول به کار شدم. اگرچه کم کم به اشتباهاتم درباره اصول اخلاقی و اعتقادی پی برده بودم، ولی دیگر دیر شده بود و حسام با دخترمحجبه‌ای ازدواج کرده بود. من هم خواستگار مناسبی نداشتم تا این که سال گذشته جوان ۳۰ ساله‌ای که به تازگی در شرکت استخدام شده بود، به خواستگاری ام آمد. وقتی مادرم ماجرای ازدواج قبلی ام را برای فرید توضیح داد او گفت: برای من متانت و نجابت دخترتان مهم است، اما او از مادرم خواست تا ماجرای ازدواج قبلی ام را از خانواده اش پنهان کنیم.

این دختر در ادامه گفت: فرید معتقد بود خانواده اش نباید چیزی درباره این موضوع بدانند، چون در این باره بسیار حساس هستند چند روز بعد من و فرید با هم ازدواج کردیم، اما ۳ ماه بعد از این ماجرا متوجه رفت و آمد‌ها و تلفن‌های مشکوک او شدم تازه فهمیدم که او قبل از من زن دیگری را به صیغه خودش کرده بود که نام او مینا بود و در ازای پرداخت ۱۰۰ هزار تومان به صیغه او درآمده بود. به خاطر اختلافی که با آن زن داشت به خواستگاری من آمده است. بدین ترتیب اختلاف من و فرید آغاز شد.

وی اظهار داشت: من به ناچار از او به خاطر فریب در ازدواج شکایت کردم، اما در همین حال او هم به خاطر پنهان کردن ازدواج قبلی ام شکایت کرده است.

بازپرس با شنیدن سخنان این زن دستور احضار فرید را صادر کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها