رسیدگی ویژه به موضوع مسمومیت مردم در ثلاث‌باباجانی

کد خبر: 863172

‌دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از ورود به موضوع ابتلای تعدادی از مردم شهرستان ثلاث باباجانی به بیماری با منشأ آلودگی باکتریایی و پیگیری ویژه این پرونده خبر داد.

رسیدگی ویژه به موضوع مسمومیت مردم در ثلاث‌باباجانی

خبرگزاری ایسنا: ‌محمدحسین صادقی ، با اشاره به بیماری تعدادی از مردم شهرستان ثلاث باباجانی، اظهار کرد: براساس گزارش واصله، در یک هفته گذشته حدود ۳۰۰ نفر از مردم این شهرستان با علائم تهوع، اسهال و استفراغ به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی از ورود دستگاه قضایی به این موضوع خبرداد و افزود: با توجه به تعداد زیاد مراجعین، موضوع از منظر حفظ حقوق عمومی و صیانت از سلامت و بهداشت جامعه با نظارت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و پیگیری دادستان شهرستان ثلاث باباجانی در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با بیان اینکه کارگروه شورای سلامت شهرستان تشکیل جلسه داده و وضعیت را به صورت مستمر پایش می‌کند، افزود: در حال حاضر اوضاع بهداشتی درمنطقه کاملاً تحت کنترل است و تعداد موارد مراجعه به مراکز درمانی با علائم پیش‌گفته روندی کاهشی دارد.

وی با اشاره به اینکه مراجعین به مرکز درمانی شهرستان ثلاث به صورت سرپایی مداوا شده اند، گفت: مواردی از بستری یا لزوم اعزام بیمار به سایر مراکز درمانی به علت شدت علایم گزارش نشده است.

صادقی با تاکید بر اینکه وضعیت مشابهی در سایر شهر‌های اورامانات مشاهده نشده است، یادآورشد: ضمن انجام آزمایش‌های باکتریایی نمونه‌های تهیه شده برای بررسی احتمال آلودگی ویروسی نیز به آزمایشگاه غدد و گوارش تهران ارسال شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها