«ح. ب. د»: جعلی صورت نگرفته است

کد خبر: 866180

«ح. ب. د» گفت: قرارداد‌های ۶ شرکتی که در کیفرخواست درباره آن‌ها صحبت شده قرارداد حقوقی بودند و تنها اختلاف حساب در آن‌ها وجود داشته و هیچ گونه جعلی صورت نگرفته است.

«ح. ب. د»: جعلی صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: «ح. ب. د» در ادامه دفاعیاتش مدعی شد: وثیقه ملکی ارائه‌شده در برخی معاملات ارائه شده است که می‌توانست بدون قید توسط طلبکار وصول شود درحالی‌که اقدامات لازم برای آن صورت نگرفته است.

متهم بیان داشت: اختلافات ۶ شرکت خریدار با شرکت نفت جی جمعاً مبلغ ۵۲ میلیارد تومان اعلام شده است درحالی‌که کارشناسی آن توسط خود شرکت جی انجام شده و با کارشناسی زمان معامله اختلاف دارد و یک ملک در وردآورد و ملکی در نسیم‌شهر هم محاسبه نشده است درحالی‌که در سال ۹۰ این املاک در اختیار شرکت نفت جی قرار گرفته است.

«ح. ب. د» خاطرنشان کرد: از آنجا ک. در زندان هستم نمی‌توانم نسبت به آزاد کردن اموال توقیف‌شده حتی با ورود ثالث اقدام کنم.

وی ادامه داد: ملک نسیم‌شهر ۲۹ میلیارد تومان و قطعات ملک وردآورد ۴۰ میلیارد تومان ارزش دارد، اما مشخص نیست شرکن نفت جی به غیر از وصول مطالبات به دنبال چه هدفی است.

متهم گفت: مبالغی از پول‌هایی که واریز شده به حساب مدیران شرکت رفته است و به حساب شرکت وصول نشده و در کنار آن تخفیفات بورس در معاملات قیر محاسبه نشده است.

«ح. ب. د» خاطرنشان کرد: قرارداد‌های ۶ شرکت قرارداد حقوقی بودند و تنها اختلاف حساب در آن‌ها وجود داشته و هیچ گونه جعلی صورت نگرفته است.

وی در خصوص اتهام سردستگی افزود: سردستگی مجرمان به بنده قابل انتساب نیست و با توجه به اینکه عمل زمانی جرم است که پیش از آن قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده باشد، این‌گونه اقدامات که در کیفرخواست بیان شد پیش از انجام جرم‌انگاری نشده و بدون ادله اتهام تنها به من اتهام زده شده است درحالی‌که اقدامات و عملیات تجاری بین شکاک قبل از سال ۹۰ و ۹۱ بوده است.

متهم گفت: از همه جالب‌تر اینکه اقدام تشکیل باند به عنوان مشارکت عنوان شده و در قسمتی از کیفرخواست به املاک آقایان نصیری و جزایری اشاره شده است درحالی‌که در زمان خرید قیر‌ها این دو نفر در ایران حضور نداشتند و تمام مراحل قرارداد‌های ۶ شرکت به صورت حقوقی بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها