زمان برگزاری جشن شکوفه‌ها برای کلاس اولی‌ها

کد خبر: 867662

رئیس اداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از واگذاری نحوه برگزاری مراسم اولین روز مدرسه برای کلاس اولی‌ها به مدارس خبر داد و گفت: بر این اساس برخی مدارس متناسب با شرایط هفته آینده جشن کلاس اولی‌ها را برگزار می‌کنند.

زمان برگزاری جشن شکوفه‌ها برای کلاس اولی‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از واگذاری نحوه برگزاری مراسم اولین روز مدرسه برای کلاس اولی‌ها به مدارس خبر داد و گفت: بر این اساس برخی مدارس متناسب با شرایط هفته آینده جشن کلاس اولی‌ها را برگزار می‌کنند.

مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ماه محرم، اظهار کرد: هر سال جشن شکوفه‌ها در ۳۱ شهریور ماه برای دانش‌آموزان اول دبستان برگزار می‌شد که امسال با توجه به ایام محرم، نحوه برگزاری این مراسم را به مدارس واگذار کردیم.

وی توضیح داد: بر این اساس، مدارس بر اساس شرایط و در صورت تمایل خانواده‌ها، جشن شکوفه‌ها را در هفته آینده و قبل از محرم برگزار می‌کنند و مابقی مدارس نیز همان روز ۳۱ شهریور ماه و متناسب با ایام محرم، مراسم آغاز سال تحصیلی را برای کلاس اولی‌ها دارند.

ثقفی تصریح کرد: مدارس برای کلاس اولی‌ها از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و سایر دانش‌آموزان در اولین روز مهر، در مدرسه حضور می‌یابند و برگزاری جشن در برخی مدارس در هفته آینده و قبل از ماه محرم، تنها برنامه نمادین شروع سال تحصیلی برای کلاس اولی‌هاست.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها