مقصر فعالیت باند مظلومین از دید قاضی زرگر

کد خبر: 868568

قاضی حجت الاسلام زرگر گفت: دادگاه برای رسیدگی به اتهامات نوزده متهم تشکیل شده و این افراد خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیمی به نظام اقتصادی کشور وارد کرده اند.

مقصر فعالیت باند مظلومین از دید قاضی زرگر

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد زرگر در آغاز اولین جلسه رسیدگی به اتهامات شبکه فساد وحید مظلومین در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به اخلالگران اقتصادی، اظهار کرد: این دادگاه برای رسیدگی به اتهام نوزده نفر از متهمانی که در ارتباط با ارز و سکه فعالیت داشتند تشکیل شده است و با توجه به خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیم اخلال در نظام اقتصادی این افراد، به اتهامات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: اگر بانک مرکزی به وظیفه ذاتی خود در راستای اجرای دستورالعمل تصویب شده عمل می‌کرد و بر صرافی‌ها نظارت کافی داشت، یقینا ما شاهد تشکیل اینگونه دادگاه‌ها نبودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین زرگر اضافه کرد: متأسفانه براساس آن چیزی که در قانون به عنوان تکلیف برای بانک مرکزی مشخص شده است، بانک مرکزی نظارت کافی و شایسته بر صرافی‌ها نداشته و این امر را رها شده باقی گذاشته است که خود زمینه‌ساز مشکلات بسیاری برای کشور شده است.

ریاست دادگاه اضافه کرد: اگر بانک مرکزی تنها به همین وظیفه عمل می‌کرد و حدود وظیفه صرافی‌ها را به آن‌ها متذکر می‌شد و آموزش‌های لازم را به اتحادیه‌ها می‌داد، این اتفاقات نمی‌افتاد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها