آخرین وضعیت مصدومان ریزش معدن ذغالسنگ آب نیل کرمان

کد خبر: 872041

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تعداد ۸ کشته و زخمی براثر حادثه ریزش معدن آب‌نیل در کرمان خبر داد.

آخرین وضعیت مصدومان ریزش معدن ذغالسنگ آب نیل کرمان

خبرگزاری تسنیم: سیدمحمد صابری، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه ریزش معدن ذغالسنگ آب‌نیل واقع در جاده کوه باداموییه و در فاصله ۲۰ کیلومتری کرمان اظهار داشت: بر اثر این حادثه متاسفانه ۷ نفر مصدوم شدند و یک نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر در محل درمان سرپایی شده و ۳ نفر از مصدومان بوسیله اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند افزود: ۲ نفر هم پس از حادثه و بوسیله نقلیه شخصی به بیمارستان مراجعه کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تمامی مصدومان ایرانی و با رده سنی ۳۲ تا ۴۰ سال هستند و سن فرد جان باخته ۳۵ سال است عنوان کرد: از ۵ مصدوم بستری در اورژانس بیمارستان شهید باهنر ۱ نفر ترخیص و ۴ نفر تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارند.

به گزارش تسنیم، عصر امروز و در ساعت ۱۵:۴۳ به علت ریزش معدن ذغالسنگ در جاده کوه باداموییه ۸ نفر از کارگران این معدن کشته و زخمی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها