جزئیات ماجرای انداختن دختربچه به چاه فاضلاب

کد خبر: 872499

احمد خسروی وفا گفت: پرونده متهم حادثه به چاه انداختن دختر بچه ۴ ساله به اتهام شروع به قتل در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.

جزئیات ماجرای انداختن دختربچه به چاه فاضلاب

خبرگزاری میزان: احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح جزئیات ماجرای انداختن دختربچه به چاه فاضلاب گفت: پرونده متهم حادثه به چاه انداختن دختر بچه ۴ ساله به اتهام شروع به قتل در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.

احمد خسروی وفا در تشریح جزییات ماجرای انداختن دختربچه به چاه فاضلاب بیان کرد: حسب گزارش واصله در ساعت ۱۵:۱۰ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۱۳ نوجوانی ۱۳ ساله دخترعموی خردسال خود را از روی خصومت به داخل یکی از چاه‌های فاضلاب روستایی محل سکونت انداخته و درب آن را می‌بندد.

وی افزود: یکی از همسایگان از طریق دوربین مداربسته متوجه موضوع شده و همسایگان را خبردار نموده و به کمک اهالی طفل از چاه فاضلاب خارج و به بیمارستان منتقل و خوشبختانه بدون آسیب جسمی جدی و پس از بررسی‌های لازم پزشکی از بیمارستان ترخیص شده و پدر او نیز از متهم اعلام رضایت می‌کند.

خسروی وفا بیان داشت: پرونده متهم این حادثه به اتهام شروع به قتل در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار متهم و نظر به اینکه موضوع مشمول ماده ۲۸۶ قانون آیین دادرسی کیفری و ماده ۸۸ قانون مجازات اسلامی و تبصره ۱ آن است، با تشکیل پرونده شخصیت برای متهم و انتخاب وکیل برای وی، جلسه دادگاه تشکیل و حکم تأدیبی مقتضی صادر خواهد شد.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست با عنایت به اینکه اختلافات خانوادگی و طلاق آثار مخرب و خطرناکی ابتدا برای اعضای خانواده به خصوص کودکان و خردسالان و سپس جامعه دارد، در حفظ و مراقبت و نظارت بیشتر فرزندان خود بکوشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها