آخرین خبر از آزادی احمد عراقچی

کد خبر: 876594

براساس اطلاعات به دست آمده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی با قرار وثیقه آزاد شده است.

آخرین خبر از آزادی احمد عراقچی

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه درخصوص آزادی احمد عراقچی گفت: این فرد با توجه به انجام بخش عمده‌ای از تحقیقات با قرار وثیقه تعیین شده و سپس تأمین شده آزاد شده است.

این فرد گفت: بازپرس پرونده به لحاظ محتویات پرونده و همچنین عدم نگرانی از فرار متهم و از بین رفتن اسناد و مدارک مربوط به پرونده برای وی قرار وثیقه در نظر گرفته است که این وثیقه تأمین شده است.

معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد

در روز ۱۴ مرداد امسال بود که حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور پرونده سه نفر از کسانی که تکمیل شده بود با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد و انشاالله بزودی دادگاه آن‌ها شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین امروز چند نفر دیگر تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند. یکی از آن‌ها معاون ارزی بانک مرکزی است که البته شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: یک نفر از کارمندان معاونین رییس جمهور و چهار نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، نیز امروز بازداشت شدند.

اژه‌ای در پایان گفت: همچنین یکی از صرافی‌هایی که به صورت غیر مجاز در زمینه اخلال در نظام پولی و ارزی کشور فعالیت داشت، امروز احضار و پس از تحقیقات و تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت وارد زندان شد.

معاون ارزی سابق بانک مرکزی کیست؟

همین اظهار نظر معاون اول قوه قضاییه کافی بود تا مشخص شود احمد عراقچی برادرزاده عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور بازداشت شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها