محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می‌شود

کد خبر: 878009

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می‌شود.

محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می‌شود

خبرگزاری مهر: سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه از محورهایکرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۳ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی، همچنین اظهار داشت: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلر‌ها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهرماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها