زن صیغه‌ای شوهرش را در دادگاه کتک زد

کد خبر: 879769

مرد جوانی که متهم است زن صیغه‌ای خود را پس از ربودن با ضربات چاقو زخمی کرده است صبح دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که قبل از شروع جلسه از سوی این زن مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

زن صیغه‌ای شوهرش را در دادگاه کتک زد

روزنامه ایران: مرد جوانی که متهم است زن صیغه‌ای خود را پس از ربودن با ضربات چاقو زخمی کرده است صبح دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که قبل از شروع جلسه از سوی این زن مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده زمانی کلید خورد که مأموران گشت پلیس در یکی از جاده‌های فرعی بزرگراه آزادگان پیکر نیمه جان و خونین زن جوانی را پیدا کردند که بعد از انتقال وی به بیمارستان به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند. او مدتی بعد به اداره پلیس رفت وادعا کرد که از سوی مردی به‌نام حمید که قصد ربودن او را داشته است مورد حمله قرار گرفته است.

مأموران پلیس خیلی زود حمید را دستگیر کردند، اما در بازجویی‌های اولیه مشخص شد حمید شوهر صیغه‌ای این زن است.

مریم دراین ماجرا به‌خاطر ضربه‌های چاقو براساس گزارش پزشکی قانونی یک کلیه، بخشی از کبد، بخشی از روده و معده خود را از دست داده‌است و جراحات سنگینی نیز برداشته‌است. با شکایت مریم کیفرخواست حمید صادر وبه دادگاه کیفری منتقل شد.

این متهم در نخستین جلسه محاکمه که در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری برگزار شد از اتهام آدم‌ربایی تبرئه وبه اتهام ضرباتی که به این زن وارد کرده بود مجرم شناخته شد و علاوه بر پرداخت دیه او را به حبس محکوم کردند.

شاکی پرونده به رأی صادره اعتراض کرد و پرونده در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت وبا نقض حکم روبه‌رو شد.

صبح دیروز این متهم باردیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه شاکی پرونده به طرح شکایت پرداخت و وقتی متهم برای دفاع ازخودش پشت میز محاکمه قرار گرفت با حمله زن عصبانی روبه‌رو شد طوری که مأموران او را متوقف کردند وجریان رسیدگی به پرونده با تأخیر برگزار شد. متهم در ادامه جلسه ادعا کرد مریم را خیلی دوست داشتم در مدتی که با هم رابطه داشتیم بیش از ۳۰ میلیون تومان از من پول گرفت هروقت هرچه می‌خواست برایش می‌خریدم. اما هربار با خواسته‌اش مخالفت می‌کردم من را اذیت می‌کرد و کتک می‌زد من ناراحت می‌شدم، اما بعد برای اینکه گریه نکند قبول می‌کردم چیزی را که می‌خواهد بخرم.

روز حادثه هم همین رفتار را با من کرد. او را سوار ماشین کردم و با هم به راه افتادیم در راه وقتی بحثمان شد او فحاشی‌هایش را شروع کرد و من را کتک زد. خون جلوی چشمم را گرفته بود. او را زدم، من هرگز قصد ربودن اورا نداشتم او خودش سوار خودروام شد.

قضات دقایقی پس از شور با یکدیگر بار دیگر متهم پرونده را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرده وبه اتهام ضربه‌هایی که به زن جوان زده است اورا مجرم دانستند و بزودی درباره مجازاتش حکم صادر خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها