تصادف اتوبوس زائرین اربعین با پژو یک کشته برجای گذاشت

کد خبر: 886508

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از برخورد اتوبوس زائرین اربعین با سواری پژو در محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک مسافر جان خود را از دست داد و ۸ نفر دچار آسیب شدند.

تصادف اتوبوس زائرین اربعین با پژو یک کشته برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سازمان امداد و نجات از برخورد اتوبوس زائرین اربعین با سواری پژو در محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک مسافر جان خود را از دست داد و ۸ نفر دچار آسیب شدند.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۴۰ آزادراه زنجان - تبریز لاین شمالی ساعت ۵:۵۰ صبح امروز سبب وقوع حادثه برای ۲۵ مسافر شد که همه این حادثه‌دیدگان دچار مصدومیت شده و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: برخورد اتوبوس زائرین با سواری پژو ۲۰۶ ساعت ۴:۲۵ صبح امروز نیز در کیلومتر ۳۵ محور مهران به ایلام حادثه آفرید و متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و ۸ نفر مصدوم شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: تصادف سواری گلف پراید و وانت نیسان در آذربایجان غربی ۱۷ کیلومتری محور سلماس - ارومیه سبب مصدومیت ۹ مسافر شد که ۴ نفر از آن‌ها به دلیل شدت مصدومیت به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها