زوار مشخصات خود را در کنارکیف و مدارکشان بگذارند

کد خبر: 886692

سرکنسول ایران در کربلا در توصیه‌ای به زوار اربعین حسینی گذاشتن نشانی و شماره تماس شخصی در کنار اموال و مدارک هویتی را خواستار شد.

زوار مشخصات خود را در کنارکیف و مدارکشان بگذارند

خبرگزاری مهر: میر مسعود حسینیان امروز جمعه در گفتگو با رادیو اربعین گفت: علی رغم تاکیدات مکرر ما به زوار متاسفانه بسیاری از کسانی که در این سفر اموال و مدارکشان را گم کرده اند قرار دادن نشانی و شماره خود در بین وسایلشان را جدی نگرفته اند.

وی افزود: همین امر باعث شده است تا هم اکنون زایران کشورمان که اموالشان مفقود شده با مشکل روبرو شوند و از این کنسولگری تقاضای پیدا شدن اموالشان را داشته باشند.

وی همچنین گفت: برخی از زواری که اموالشان در سامرا مفقود شده از کنسولگری کربلا انتظار پیدا کردن اموالشان را دارند که این امر در شرایط فعلی اصلا مقدور نیست و باید منتطر پایان اربعین و عودت وسایل زوار به این کنسولگری یا سفارت کشورمان در بغداد باشند.

حسینیان در خصوص مشکلات بانکی زوار برای دریافت دینار هم اظهار داشت: این مشکل در حال حل شدن است و تیم بانکی در کربلا مستقر شده است.

سرکنسول کشورمان در کربلا همچنین از آمادگی قرارگاه کربلا برای پذیرایی از زوار ایرانی در این شهر خبر داد و گفت: همزمان با ورد زوار از شنبه به کربلا تمام امکانات برای استقبال از زوار ایرانی آماده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها