هیچگونه مشکل امنیتی در مرز شلمچه نداشته‌ایم

کد خبر: 886849

معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: تاکنون در مرز شلمچه هیچ گونه مشکل ترافیکی و امنیتی وجود نداشته و کماکان خروج زائران به راحتی انجام می‌شود.

هیچگونه مشکل امنیتی در مرز شلمچه نداشته‌ایم

خبرگزاری مهر: معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: تاکنون در مرز شلمچه هیچ گونه مشکل ترافیکی و امنیتی وجود نداشته و کماکان خروج زائران به راحتی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رحمت اله محمدی در بازدید از مرز بین المللی شلمچه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان انتظامی اظهار داشت: بحمدالله تاکنون در مرز شلمچه هیچ گونه مشکل ترافیکی و امنیتی وجود نداشته و کماکان خروج زائران به راحتی انجام می‌شود.

وی افزود: همکاران ما در یگان‌های پشتیبانی کننده نیز همانند سایر همرزمانشان در مرز‌ها مسئولیت پشتیبانی و نگهداری را برعهده دارند.

سردار محمدی در ادامه با اشاره به فضیلت اقدامات پلیس در ایام اربعین خاطر نشان کرد: هرکس قدمی در راه اربعین حسینی (ع.) بردارد زائر امام حسین (ع) است.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا تصریح کرد: همکارانم در نیروی انتظامی که از سفر اربعین جا مانده اند با اقداماتی که در این مدت داشتند ازجمله بازگشایی مسیر‌ها، روان سازی و خروج زائران، ثواب و اجر اربعین را می‌برند.

محمدی در پایان گفت: بحمدالله امروزه شاهد خروج زائران عزیز ایرانی و اتباع خارجی در امنیت کامل هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها