دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱.۵ تن کابل برق

کد خبر: 887139

فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم کابل برق خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱.۵ تن کابل برق

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عارف‌نژاد اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی کابل‌های برق سوخته شده در منزل فردی سابقه‌دار در خیابان کشاورز شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری ۱۳ با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم کابل برق سوخته شده به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف که این اموال کشف شده نشان می‌داد که راز بسیار از سرقت‌های کابل برق فاش می‌شود.

فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: مالخر حرفه‌ای در بازجوئی‌های علمی پلیس به خرید اموال مسروقه از فردی سابقه‌دار اعتراف که با اطلاعات بدست آمده تیم رسیدگی کننده پرونده سارق را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او ابزار آلات سرقت سیم و کابل کشف کردند.

عارف‌نژاد گفت: متهم در بازجوئی‌های اولیه منکر هر گونه جرمی بود و مدعی بود آن‌ها را به عنوان ضایعات جمع‌آوری کرده و ماموران پلیس او را به اشتباهی دستگیر کرده‌اند، اما در ادامه تحقیقات در بازجوئی‌های علمی پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت کابل‌ها برق در ۱۰ مرحله در شهرستان ایرانشهر و خاش و انتقال آن‌ها با یک دستگاه کامیونت خاور به شهر زاهدان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: بازجوئی از متهم دستگیر شده برای کشف دیگر سرقت‌های او و همدستانش همچنان با صدور قرار قانونی ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها