مرگ دلخراش این آتش نشان مشهدی ! +عکس

کد خبر: 887665

سحرگاه دیروز در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با جدول های میانی بزرگراه شهید کلانتری در مشهد چند نفر مجروح شدند و یک مأمور آتش نشانی نیز هنگام انجام عملیات ایمنی در محل حادثه جان خود را از دست داد.

مرگ دلخراش این آتش نشان مشهدی ! +عکس

نوداد: سحرگاه دیروز در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با جدول های میانی بزرگراه شهید کلانتری در مشهد چند نفر مجروح شدند و یک مأمور آتش نشانی نیز هنگام انجام عملیات ایمنی در محل حادثه جان خود را از دست داد.

مرگ دلخراش این آتش نشان مشهدی ! +عکس

این اتوبوس بین شهری هنگام حرکت ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با گاردریل های میانی بزرگراه و شکستن بخشی از آنها متوقف شد. آتشپادحسن جعفری - سخنگوی سازمان آتش نشانی- با اشاره به مصدومیت ۵ نفر در این حادثه گفت: در جریان عملیات پیشگیرانه به خاطر نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل توسط مأموران آتش نشانی، یک دستگاه کامیون هم به دلیل نامعلومی از مسیر خارج شد و با یک خودرو ایسوزو که در محل متوقف بود برخورد کرد. یکی از آتش نشانان به نام حمید نوروزی 31 ساله در زمان بروز این حادثه بین دو خودرو ماند و بر اثر صدمه جدی جانش را از دست داد. این آتش نشان متأهل و دارای یک فرزند ۴ ماهه بود. وی در مهر سال ۱۳۹۵ به استخدام سازمان آتش نشانی مشهد درآمده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها