دندان دراکولا، کودک ۵ ساله را روانه بیمارستان کرد

کد خبر: 888301

یک پسربچه ۵ ساله در اوهایو پس از آنکه دندان مصنوعی را که به عنوان بخشی از پوشش مراسم هالویین استفاده می‌شود در دهان گذاشت، دچار حمله عصبی شد و مدتی بعد در بیمارستان به آزمایش شیشه پاسخ مثبت داد.

دندان دراکولا، کودک ۵ ساله را روانه بیمارستان کرد

خبرگزاری تسنیم:یک پسربچه ۵ ساله در اوهایو پس از آنکه دندان مصنوعی را که به عنوان بخشی از پوشش مراسم هالویین استفاده می‌شود در دهان گذاشت، دچار حمله عصبی شد و مدتی بعد در بیمارستان به آزمایش شیشه پاسخ مثبت داد.

به گزارش سی‌ان‌ان، در طول مراسم هالووین، آنچه بیش از همه سبب نگرانی والدین می‌شود آبنبات‌هایی است که کودکان طی این مراسم دریافت می‌کنند. آبنبات‌هایی که امکان دارد آلوده باشند و سلامت کودکان را به خطر بیندازند. کسی دندان مصنوعی‌هایی را که به عنوان بخشی از لباس کودکان که در این مراسم استفاده می‌شود خطرناک تصور نمی‌کند. اما برگزاری مراسم هالووین امسال در ایالت اوهایو ثابت کرد دندان مصنوعی دراکولا هم می‌تواند خطرناک باشد.

پلیس اوهایو، تحقیقات روی پرونده پسربچه ۵ ساله‌ای را آغاز کرده که پس از حضور در مراسم شب گذشته هالووین، به بیمارستان منتقل شد و به آزمایش مت‌آمفتامین (شیشه) پاسخ مثبت داد. پلیس، ابتدا به آبنبات‌هایی مظنون شده بود که شب گذشته در این مراسم مورد استفاده قرار گرفته بود، اما این کودک که حالا از بیمارستان مرخص شده می‌گوید آبنباتی نخورده است.

او می‌گوید چند ثانیه پس از آنکه دندان مصنوعی دراکولا را در دهانش گذاشته توانایی حرکت دادن انگشت‌هایش را از دست داده است.

در آزمایش خون این کودک که پس از حمله‌های شبیه صرع به بیمارستان منتقل شده بود، مت‌آمفتامین (شیشه) شناسایی شد.

مادر این کودک می‌گوید: دیگر هرگز فرزندانم را به این مراسم نخواهم فرستاد. خودم برایشان آبنبات می‌خرم و مراسم را کنار هم برگزار می‌کنیم.

به گفته پلیس، هرچند مت‌آمفتامین (شیشه) وارد شده به بدن این کودک هضم شده، اما وضع جسمانی وی همچنان به حال عادی بازنگشته و انتظارمی‌رود طی روز‌های آینده بهبودی کامل را به دست آورد.

هالووین، یک جشن مسیحیت غربی و بیشتر سنتی است که مراسم آن سه شبانه‌روز ادامه دارد و در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب با چهره‌های نقاشی شده، لباس‌های عجیب یا لباس‌های شخصیت‌های معروف، چهره و ظاهری که به‌نظرشان ترسناک باشد خود را آماده جشن می‌کنند؛ همچنین کودکان برای جمع‌آوری آبنبات به خانه دیگران می‌روند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

یکی از نماد‌های هالووین یک کدوتنبل است که درون آن را خالی کرده و برای آن چشم و ابرو و دهان به صورتی ترسناک درمی‌آورند و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک می‌دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها