جزئیات جدید انفجار گاز در شهرک رجایی اردبیل

کد خبر: 889645

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از جزئیات جدید انفجار گاز در شهرک رجائی اردبیل خبر داد و گفت: طبق برآورد‌های انجام یافته میزان خسارت حادثه اخیر به ۶ میلیارد تومان رسیده است.

جزئیات جدید انفجار گاز در شهرک رجایی اردبیل

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ عادل منیر اظهار داشت: چندین روز گذشته به دلیل نشت گاز در یکی از منازل مسکونی شهرک رجائی اردبیل انفجاری رخ داد و در پی این حادثه ۲۱ منزل مسکونی مجاور محل حادثه متحمل خسارات کلی و جزئی شدند که طبق برآورد‌های انجام یافته میزان خسارت حادثه اخیر به ۶ میلیارد تومان رسیده است.

وی بیان کرد: به دنبال دریافت گزارشات مردمی سریعا مأموران کلانتری ۱۳ رسالت با همراهی نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند که خوشبختانه هیچ خسارت جانی در این حادثه نداشتیم و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که انفجار در طبقه دوم مجتمع مسکونی اتفاق افتاده است و به سایر واحد‌ها نیز آسیب وارد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیان کرد: افرادی که نمی‌توانستند در شرایط کنونی در منازل تخریب شده زندگی کنند اسکان موقت یافتند تا هر چه سریع‌تر تکلیف مشخص شود.

منیر تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم رعایت نکات ایمنی را در هر شرایطی در وهله نخست مورد توجه قرار دهند تا چنین خسارت‌هایی را متحمل نشویم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها