آتش سوزی در مجتمع مسکونی شهر گلستان

کد خبر: 890861

رئیس سازمان آتش نشانی شهر گلستان از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: آتش‌نشانان ۵ نفر از ساکنان این مجتمع که در میان دود و آتش محبوس شده بودند، را نجات دادند.

آتش سوزی در مجتمع مسکونی شهر گلستان

خبرگزاری مهر: محمد سلگی به تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در یک واحد مسکونی شهر گلستان پرداخت و افزود: ساعت ۲۱ امشب طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع از وقوع آتش‌سوزی و محبوس شدن تعدادی از شهروندان در یک ساختمان مسکونی در شهرک سبزدشت به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی گلستان اعلام شد که مامورین ۴ ایستگاه آتش نشانی ما بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه رخ داد، که طبقه اول این ساختمان دچار آتش‌سوزی شده و شعله و دود ناشی از آن از فاصله دور قابل مشاهده و به طبقه بالاتر نیز سرایت کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه، با رعایت اصول ایمنی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی اقدام به قطع برق و گاز ساختمان کرده و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و چند دستگاه خاموش‌کننده دستی عملیات مهار آتش و نجات محبوسان را آغاز کردند.

سلگی گفت: در این عملیات آتش‌نشانان موفق شدند پنج نفر از شهروندان و همچنین یک قلاده سگ که در محل آتش سوزی محبوس بودند، را به سلامت به محل امن منتقل کنند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از خارج کردن محبوسان از داخل ساختمان، شعله‌های آتش را مهار و اقدام به جست‌وجوی نهایی و ایمن‌سازی محل حادثه کردند که خوشبختانه فرد دیگری در ساختمان یافت نشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها