کمیته امداد به تعهد خود در کرمانشاه عمل کرد

کد خبر: 891785

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تمام تعهدات کمیته امداد در بازسازی واحد‌های مسکونی مددجویان ۲۵۰۰ واحد بوده است که خرداد ماه ۵۰۰ واحد تحویل داده شد و امروز ۲ هزار واحد افتتاح و تحویل خانواده‌های زلزله زده می‌شود.

کمیته امداد به تعهد خود در کرمانشاه عمل کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده در دهستان «گور سفید گیلانغرب»، اظهار داشت: تمام تعهدات کمیته امداد امام خمینی (ره) در بازسازی واحد‌های مسکونی مددجویان ۲۵۰۰ واحد بوده است که خرداد ماه ۵۰۰ واحد تحویل داده شد و امروز ۲ هزار واحد افتتاح و تحویل خانواده‌های زلزله زده می‌شود.

فتاح با تقدیر از همکاری مردم و دولتمردان در بحث بازسازی واحد‌های مددجویی افزود: کمیته امداد به هر خانوار زلزله‌زده ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض کرده است و اگر کمک‌های مردمی نبود بی‌شک کار بازسازی با این پیشرفت انجام نمی‌شد.

فتاح در خصوص بازسازی واحد‌های تخریب شده در زلزله شهرستان بم گفت: در زلزله بم ۲۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد آسیب دیدند که کار بازسازی منازل آن‌ها دو سال طول کشید، اما امروز کمیته امداد در مدت یک سال از وقوع زلزله در استان کرمانشاه توانست ۲۵۰۰ واحد را تکمیل و به بهره برداری برساند و ۲۵۰۰ خانوار تحت حمایت را ساماندهی کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی درادامه گفت: ۲ هزار کامیون کالای ضروری از سراسر کشور به ارزش ۸۰ میلیارد تومان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد که با نظم بین خانوار تقسیم شد و ۶۰ میلیارد تومان هم کمک نقدی مردمی را به دست زلزله‌زدگان رسانده‌ایم.

فتاح تاکیدکرد: تعهدات کمیته امداد امام خمینی در مناطق زلزله زده به پایان رسیده، اما با تبدیل تهدید زلزله به فرصت برای نوسازی خانه‌های مددجویان ۲۷۰۰ واحد دیگر را در دست بازسازی قرار داده‌ایم و ۶۰۰ واحد دامی در مناطق زلزله‌زده تا امروزبازسازی شده، ۶۳۰ واحد شهری هم داریم که به مرحله سقف رسیده و تا خرداد ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی حد متوسط واحد‌های مسکونی مددجویان ۷۰، ۸۰ و ۹۵ متر عنوان کرد و افزود: برای هر متر مربع ۷۰۰ هزار تومان هزینه شده که با اجرای نقشه مناسب و مصالح تأمین شده در پایین‌ترین قیمت ساخته شده‌اند.

فتاح در خاتمه سخنانش گفت: اولین مرحله تکمیل واحد‌ها اول تیر ماه بود و امروز دومین مرحله تعهدمان انجام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها