نظر وزیر جوانان درباره «ازدواج سفید»

کد خبر: 892067

وزیر ورزش و جوانان درباره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان گفت: از زمان فعالیت سیستم بانکی در زمینه تسهیلات ازدواج جوانان شاهد ارائه گزارشات مطلوبی از سوی بانک مرکزی بوده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: مسعود سلطانی فر در جلسه ستادملی ساماندهی جوانان درباره تسهیلات ازدواج برای جوانان گفت: باورنکردنی است که سیستم بانکی در این زمینه توانسته گامی بردارد و تسهیلات قرض الحسنه زوجین را به راحتی پرداخت کند.

به گفته وی بیش از ۹۵ درصد از این گزارشات نشان می‌دهد که فعالیت بانک‌ها در این زمینه مطلوب بوده و لازم است تا دستگاه‌ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستاورد‌ها و عملکرد ایران در حوزه مجمع جوانان کشور‌های اسلامی گفت: سیاست دولت و نظام این است تا در محافل بین المللی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به موضوع ازدواج سفید اشاره کرد و گفت: ایران همزمان با همه کشور‌های دنیا با این ناهنجاری مواجه شده است.

وزیر ورزش و جوانان معتقد است که ریشه این ناهنجاری تنها به مسایل اقتصادی مربوط نمی‌شود و مشکلات فرهنگی، روحی، روانی و عدم آگاهی از پیامد‌های این ارتباطات باعث توسعه معضل ازدواج سفید شده است.

به گفته سلطانی‌فر، این معضل باید مانند دیگر پدیده‌های جدید جامعه مدیریت شود.

سلطانی‌فر افزود: این وزارتخانه به عنوان یکی از دستگاه‌های مسئول قانونی در این زمینه موضوعاتی را طرح کرده است که درصورت جمع بندی مشخص و ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توان به چارچوب مشخصی در این زمینه رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها