دستگیری گانگستر‌های مسلح در بوکان

کد خبر: 893825

سرکرده باند سارقان مسلح به همراه دو قبضه اسلحه شکاری وینچستر و یک پژو ۴۰۵ سرقتی در بوکان دستگیر شد.

دستگیری گانگستر‌های مسلح در بوکان

رکنا: ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ارتباط با اهم کشفیات یک هفته گذشته اظهار کرد: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودرو‌های عبوری در حال حرکت از بوکان به سمت مهاباد و بالعکس به احتمال حمل کالای قاچاق به راننده یک دستگاه تریلی دستور ایست دادند. وی با بیان این که این تریلی پس از انتقال به کنار جاده مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در این بازرسی‌ها ۲۵ تن قیر قاچاق کشف شد که ارزش ریالی این قیر‌ها با برآورد‌های انجام شده شش میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که قاچاقچیان این قیر‌ها را از عراق به ایران وارد کرده بودند، گفت: علاوه بر توقیف قیر‌های قاچاق، تریلی حامل این قیر‌ها هم توقیف و ضبط شد و راننده نیز پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. وی درباره دستگیری ️. رئیس باند سارقان مسلح در بوکان اظهار کرد: پیگیری این پرونده از مدت‌ها پیش با وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان و دیگر شهرستان‌های استان در دستور کار ماموران انتظامی قرار داشت که سرانجام با تحقیقات انجام شده محل اختفای رئیس باند مورد شناسایی واقع شد.

اصلانی با اشاره به این که سرباند در منزل یکی از اقوامش در بوکان مخفی شده بود، تصریح کرد: ماموران با کسب مجوز قضایی برای ورود به منزل و محاصره این مکان به دلیل مسلح بودن سارقان در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را دستگیر کردند که در بازجویی‌های صورت گرفته وی به ۱۱ فقره سرقت در بوکان، دیواندره، سقز، بیجار، مهاباد و یک فقره قتل در کرج اعتراف کرد. وی با بیان این که این سارق با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی در حال تردد بود، خاطرنشان کرد: در بازجویی‌ها از محل اختفای این سارق مسلح دو قبضه اسلحه شکاری وینچستر و یک عدد پلاک جعلی خودرو کشف شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها