زمین‌گیر شدن سر شبکه باند مواد مخدر در سمنان

کد خبر: 896430

فرمانده انتظامی استان سمنان از زمین‌گیری سر شبکه باند موادمخدر با ۳۱۵ کیلو مرفین و هروئین در سمنان خبر داد و گفت: در این راستا چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

زمین‌گیر شدن سر شبکه باند مواد مخدر در سمنان

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان سمنان از زمین‌گیری سر شبکه باند موادمخدر با ۳۱۵ کیلو مرفین و هروئین در سمنان خبر داد و گفت: در این راستا چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار روح الامین قاسمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه سرشبکه باند مواد مخدر در سمنان زمین‌گیر شد، ابراز داشت: با توجه به اینکه قاچاق مواد مخدر یکی از سرفصل‌ها و خط قرمز‌های پلیس ناجا محسوب می‌شود بنابراین در این راستا ماموران مبارزه با مواد مخدر با پیگیری‌های بسیار، موفق به دریافت اطلاعات لازم و شناسایی این باند شدند.

وی ضمن بیان اینکه در عملیاتی ضربتی و هماهنگ با حضور ماموران انتظامی کرمان هر چهار عضو این باند دستگیرشدند، اضافه کرد: متهمان موادمخدر را از شرق کشور به مناطق مرکزی و پایتخت قاچاق می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه سر شبکه اصلی قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: اعضای باند در آخرین اقدام خود قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مرفین و هروئین را به مرکز کشور منتقل کنند که با تلاش گسترده، اطلاعات کاملی از محل اختفای آنان در کرمان به دست آمد.

قاسمی به اعزام تیم ویژه‌ای از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ ۳۱۰ کیلوگرم مرفین، پنج کیلوگرم هروئین و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی ضمن تاکید بر تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، اضافه کرد: ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز که هزینه‌های سنگینی را بر فرد، خانواده و جامعه تحمیل می‌کند نیازمند عزم ملی است و از مردم نیز انتظار می‌رود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها