آخرین مهلت ارائه برنامه‌های بعثه در حج آینده

کد خبر: 897522

سرپرست حجاج ایرانی در جمع معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری، پایان آذرماه را آخرین مهلت ارائه برنامه جامع بعثه برای حج ۹۸ اعلام کرد.

آخرین مهلت ارائه برنامه‌های بعثه در حج آینده

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست امروز شورای معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری با اعلام این مطلب تاکید کرد: با توجه به اینکه مذاکرات حج آینده با مسئولان وزارت حج عربستان کمتر از یک ماه دیگر انجام خواهد شد معاونت‌ها و واحد‌های مختلف بعثه، برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای حج ۹۸ هرچه سریعتر ارائه دهند.

وی افزود: کاهش نیرو‌های اعزامی به حج آینده و صرفه جویی در بخش‌های مختلف بدون آنکه از کیفیت کاسته شود لازم است در دستور کار واحد‌های مختلف قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه همچنین از معاونت فرهنگی خواست درخصوص معرفی روحانیون و معینه‌های کاروان‌ها، برگزاری همایش‌ها و جلسات آموزشی و تهیه محصولات فرهنگی منطبق با نیاز‌های زائر سریعتر اقدام کند.

در این جلسه آقای جعفرشمسیان معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه و مدیران واحد‌های مختلف این معاونت در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تدوین برنامه بودجه سال ۹۸، آموزش و ارزیابی نیروی انسانی و نهایی کردن طرح تعالی حج گزارش دادند و نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: حرکت هماهنگ مسئولان مناطق و استان‌ها با مرکز در اجرای برنامه‌های حج آینده ضروری است.

وی همچنین ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی را در انتقال اطلاعات مورد نیاز به زائران یادآور شد و تصریح کرد: باید تلاش کرد از توان دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که می‌توانند در این بخش به بعثه کمک کنند، استفاده شود.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین خواستار استفاده از نظرات کارشناسی در تدوین برنامه‌های بخش‌های مختلف شد و از حاضران خواست منطبق با نیاز‌های حج آینده، راهکار‌های مناسب را برای رسیدن به موفقیت تعریف و عملیاتی کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها